Saturday, April 2, 2011

my great birthday :)

200311

aku tido awal malam tuu ,
ngantok + penat + sejuk :) pukul 11 aku dahh lentok dahh . awal enn ?
ttbe aku rase macam dorang dahh tutup lampu .
okayy . bia lahh .
ttbe lagi xD , aku rase ade orang tabur samting blakang aku .
aku buad bodoh jea .
sedap sedap aku tido , 
Ameera ayyuni azman dgn Nabilah huda sidek dtg ,
tanye sal saiz baju rumah merah .
aku jawab lahh . sama saiz dgn kau .
dye blh ckp aku mamai , adoii .
a'a ! aku sedar lahh ! 
paatu , huda tegur ,
"arzi , asal baju kau putih putih tuu ? "
dahh sudahh . tepung ! cehh !
ttbe Nurfazlya rozlan dtg bawak kek .
for me and huda !
aku pelik , pukul 12 dahh ke ?
okayy . sambut dgn huda skali . paham paham :D
and , macam biasa . tepung bertaburan lahh kat badan aku and huda kann .
kat muka takyah cakap lahh . takyah pakai bedak pun takpe .
tak cukup dgn tuu .
kek lahh kann kena kat aku .
korang nhe membazir jea . makan lg bagos .
heish . redha jea lahh kann huda ?
macam biase , mandi lagi lahh aku memalam yg sejuk tuu . huish .




210311 :)

kat skolahh pulak ,
after class tasawwur pg netball pulak .
tngah otw turun tangga tuu ,  amek kau !
air mencurah babe . berlari aku .
okayy . dahh habis netball , nak balik .
betul betul kat pagar sekolah ,
"mama ! "
AIR KAPUR !
aku nampak nadh buad ramuan tuu dalam class .
bau dye , mak aihh . busuk !
kena tepung lagi . mmg best .
Nurul huda lokman pun komplot .
cehh . amek gambar lagi . adoii . 
duhh . jadi cengkodok aku .
tggl letak minyak panas jea . 
pakcik datang , pakcik tak bg naik . 
bersihkan dulu . yee .
sampai hostel jep . semua junior yg ade bawah dewan , pandang .
wooi ! malu deerr .
masuk bilik , fazlya rozlan baling tepung lagi .
bagos sangat laa tuu .
okayy okayy . dahh . makan kek mama bg pulak .
macam biasa lagi , tak sah laa kalau ade kek tak tenyeh kat muka kann .
okayy . ramuan cengkodok skrg .
tepung + air kapur + chocolate fudge .
punya lahh susah nak basuh baju yg dah bertepung + bercoklat tuu .
heish . 3 kali rendam , 3 kali berus !
korang mmg . kejam ! xD
but , guys .
thanks 4 d great birtday yea .
aku sgtsgt enjoy and menghargainya .

 nadh , me , huda :D

thanks 4 d present :)
adik tasya : d cute tiger , chocolate and i dunno what to call it for another one :)
fazlya : d album and sweet birthday card ! xD
mira bad : d cute clip ! :)
cikgu hidayah : d cute teddy bear chain ! xD
khairi : d comel bantal peluk ! :)
nabilah huda : d sweet love lamp :)
AND ! sesiape yg share duit beli kek on that night , THANKS A LOT !
and those who wish me ! THANKS !
mama ! thanks 4 d cake ! :)

 kotor gilaa :D

No comments: