Monday, May 2, 2011

no title :)

i dunno where i must start this chapter .
but , i do wanna say all this thing .
awak , saya mintak maaf . 
sy tak dapat nak sayang awak . pintu hati sy tertutup utk semua orang .
sy tahu , syg awak tak pernah pudar utk sy . 
sy byk buad salah dengan awak . tp ?
awak tetap baik dengan saya .
awak orang pertama bukak pintu hati sy .
maaf . sekarang , awak tak mampu nak bukak balik .
ada sesuatu yg sy sangat sy tak suka awak buad .
tapi , sy diam . sy taknak bgtahu awak .
suatu hari nnty awak akan tahu knp sy tak boleh nak sayng awak macam dulu . 
anggap laa tiada jodoh antara kita .

*THE END 


teruk kan aku ? my friend pernah cakap , 
"kau boleh sebenarnya sayang dye , kau jea yg  taknak "
guys , kalau korang tahu ape yg aku rasa sekarang , korang akan faham .
dulu , aku pernah kecewa sekali .
korang sendiri tahu kann ape jadi dengan aku lepas tuu .
on my birthday , aku dapat tahu sesuatu yg aku sendiri tak pernah jangka .
UNEXPECTED!
aku jadi pendiam , tak banyak cakap , muram jea .
sampai korang suruh aku balik kat dye sebab korang taknak tengok aku macam tuu lagi .
aku appreciate usaha korang buad aku gelak .
lama lama aku okay , tapi dalam hati Tuhan jea yg tahu sakit dye .
lepas tuu . datang sorang hamba Allah nhe .
dye dapat buad aku lupa terus dengan semua sakit dalam hati aku !
macam mane aku nak lupa dye ?
macam mana aku nak teruskan hidup aku dengan takde dye kat sisi aku ?
he brings the colours back .
teruk kan dye buad aku ?
teruk kan aku kena tipu dengan buaya darat macam dye ?
yee . aku marah . tapi , aku tak dapat nak benci dye .
aku backup jugak dye kadang kadang .
sakit , perit hati aku tanggung rinduu .
lama lama aku okay balik . 
tapi , dngan pintu hati tertutup . takde kasih sayang dalam hati .
macam mana hidup tanpa kasih sayang dalam hati ?
kekurangan kann ?
aku sedar , aku kena kuat . i have all of you besides me .
aku  kena kuat utk masa depan aku .
terima kasih banyak banyak kat korang yg jadi semangat aku .
 :)


 

No comments: