Friday, February 25, 2011

INTERVENSI 1 :)

Alhamdulillah .
at last , habis jugak intervensi nhe . haish .
14 february until 25 february 2011 .
2 weeks !
aiyoo . pecah kepala ooo . :D
dahh lahh FULL FORMAT .
SUBJECT FORM 4 pulah uhh . 
adeii . 
senang ke tak ?
tak tahu lahh nak cakap .
dahh usaha dahh .
skrg , tawakal lahh . :D
TAPI !
first time aku rase aku puas hati !
SEBAB !
aku boleh lahh jugak  jawab add math :)
mase yg diberi selama 2 jam untuk paper 1 , 2 jam 30 minit utk paper 2 ,
aku manfaatkann sepenuhnya ! :)
dari saat pertama sampai saat terakhir aku mengira ! :)
menekan nekan kalkulator tuh :)
thanks to Nurfazlya Bt Rozlan kerana telah meminjamkan nota add math nya kpd sy .
setelah sekian lama , baru lahh sy tahu ape itu differentiation , bab 9 , form 4 :D 
physics paper 3 okayy jea . tp , paper 2 and 1 hancor lebur !
chemistry ? lagi lahh hancur . :D
ade 3 paper , 3 paper jugak hancor :)
hope , mark kali nhe . 
tak terok macam final exam last year .
hope takde fail lahh enn :)
aminn .......... :D

2 comments:

ieka said...

dude..
susah gle exam korang..
ktorg punye sume 1 paper je.sejam je plak tu..
nyway.gud luck laa
hope exam first nie jadi titik pemula yg trbaik.
rindu gle kt ko weyh:)-dr.ieka-

mya :) said...

hee . result dahh dapat dahh pun .
thanks btw :D
and . imissyou too :)